Lär känna mig, 28 punkter :)

1. En bild på mig själv
2. När och varför jag började jobba i restaurang
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla levande väsen i hushållet
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla/fobi
9. Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?
10. Tio saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en person du älskar
12. Mina favoritskor
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen
15. En bild som gör dig lycklig
16. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och glad
17. En bild jag aldrig publicerat förut
18. Bild på min bästa vän och varför han/hon är det
19. Något jag vill göra
20. Någon jag vill träffa
21. Någon jag vill träffa igen
22. Mitt motto
23. Någon jag träffar vardagligen
24. Hur mina vänner beskriver mig
25. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
26. Någon som älskar dig
27. Någon jag skulle riskera livet för
28. Mitt mål med livet (?)

Ska försöka hålla mig till ett inlägg om dagen, men jag är inte mer än människa och kommer säkerligen missa flera dagar i sträck eller skriva flera inlägg samma dag. Det gör väl inget? :)



Kommentarer
Petra

På punkt 28.. varför inte 10 saker jag ska göra innan jag dör? :p

Ska copa din sen och göra den ändringen..hihi

2011-09-29 @ 15:28:24
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0