Lördag, och vad gör man då?

Igår gjorde vi ju massor med grejer (känns det som), vi var ju bl.a. på IKEA för att kolla efter en ny bordsduk till köksbordet, men IKEA har inga bordsdukar! Skandal, eller hur? Nej, men jag får helt enkelt leta i någon annan butik.


Jag och Ticke var ute på en liten promenad med Kiara imorse. Ticke tog med sig sina såpbubblor, dock hade jag gjort något fel, så bubblorna sprack när dom flugit iväg från själva bubblaren.. Jaja, vi gick iallafall en liten bit och min lille grabb hittade ett berg som han skulle bestiga!


Vi har varit på Naturhistoriska museet idag och kikat runt lite, Ticke tyckte dock inte att det var så roligt.. Han ville helst åka hem, så efter två timmar lidande (för honom) åkte vi tillbaka till Jakobsberg igen. Klockan var kvart i två och vi kom på att vi kunde gå på bio istället, så vi skyndade oss för att köpa biljetter och hann precis innan filmen skulle börja. Dock kom vi inte in i salongen i tid, vi missade kanske 3-4 minuter av filmen. Det göööör inget! Vi såg Kung Fu Panda 2, Ticke älskade den! Det känns skönt att kunna hitta på något roligt med honom nu när han kommer hem, även fast det är mitt i månaden så har vi pengar kvar. NAJS.


Nu ska jag mysa lite med min stora grabb, han ska snart åka iväg och spela på ett ställe i Bro. Schyyyyyyyst!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0