Min laptop dog idag, den jävla skiten!

Min laptop som jag fick hem för bara 2-3 månader sen har sagt upp sig. Den har är hängt sig till och från i exakt en vecka nu, och idag hade jag tänkt bränna alla bilder (över 2000) så att dom inte skulle försvinna när jag skulle formatera om laptopen. Tror ni det funkade? NEJ! Både jag och Dennis försökte bränna, vi försökte med usb-minnen och allt möjligt.. Men den ville helt enkelt inte. Såååå, när vi väl tänkte att vi bara skulle formatera om skiten, ja då funkade ju inte det heller.. Såklart. Imorgon ringer jag till Acer och säger att jag skickar min laptop till dom, det kan man väl göra? Och Gud nåde dom om dom inte räddar mina bilder! Oförglömliga, oersättliga minnen. Jag förlorade ju jättemånga bilder på Ticke när min laptop som jag hade för ett par år sen krashade. Jag vill inte att det ska hända igen..

Nu ska jag lägga mig i soffan och glo på film en liten stund. Vi har förresten fixat i ordning i Tickes rum, han kommer bli ÖVERLYCKLIG när han kommer hem nästa gång! :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0