Mördardag.

Igår kom Christopher hem till oss igen, vilken lycka! Vi gjorde ingenting speciellt under gårdagskvällen, därmot har hela dagen idag bestått av massor. Vi åkte till Bro för att hälsa på Tickes gamla dagis (ja, jag säger dagis för det är så det heter. Tycker jag) och säga hejdå till kompisarna och fröknarna. Efter det drog vi till Jakobsberg igen för att träffa N och V en liten stund. Hm, ja.. En liten stund blev väl till en lite längre stund, vi gick nämligen bort till IKEA. Jag skulle egentligen bara kolla efter en duk, men jag kom hem med lite nya galgar, en laptop-bräda, 6 vinglas och ett blockljus som luktar gudomligt gott! Blev dock lite ledsen när vi kom hem och jag såg att den ena foten på ett av vinglasen var lite kantstött, så jag gnällde om det till Dennis. Meeeen, ingen större skada skedd, allt som allt gick kalaset på 132:- och Dennis kommer inte hata mig för det.

Just nu leker Ticke med Dennis lillasyster A, vi ska gå ner till centrum om en stund eftersom jag ska göra synundersökning, blä! Jag vill verkligen inte ha glasögon, men optikern tyckte att jag skulle göra en undersökning ändå eftersom jag uppenbarligen ser dåligt. Illailla!

Nu ska jag slappa en stund innan det är dags att gå igen.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0