Morsning!

God morgon, BLOGGEN. Haha, som om bloggen svarar mig? Nej, men blä. Jag är vaken, pigg och alert! Känner mig som sju svåra år, har inte ens orkat titta mig i spegeln för att se vilken del av ansiktet jag ska retuschera idag. Meeeen det lär bli hela fejjan, iaf så som jag känner mig. Kiara har iallafall varit ute en liten sväng och kissat nu på morgonen, duktig tjeeeej.
Btw, har jag berättat hur lycklig jag är som har mina fina grabbar? Jag har min fina familj, det är dom som räknas nu och det är dom som kommer räknas sen också. Jag är rätt trött på människor som bara förskjuter sin biologiska familj, egentligen, men nu är jag en av dom. Hah, känn på den!



Kommentarer
Petra

Hemsida har dom ju inte..men det finns ju en länk till riksförbundet.. Där är det ju så generellt så jag tänker att det kankse bara förvirrar? I informationen så är det ju Claudia det handlar om.. Men en ideé kan ju vara att hänvisa till bloggen som jag gjort och om dom sen vill kan dom klicka sig vidare till riksförbundet? :) Tror iofs att dom inte är sååå intresserade..

2011-09-05 @ 22:42:21
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0