Taget ur sitt sammnhang, maybebaby?

Dennis ringde mig igår.
Dennis: Du vet ju att jag har velat köpa någon ny leksak till Kiara..
Jag: Mm..?
Dennis: Så jag gjorde det idag, en boll med hål i som hon inte kan tugga sönder.. (blablablabla...)
Jag: Jag vill också ha någonting!
Dennis: Men du har inte sagt något, dessutom hade ju Kiara bara tennisbollar.
Jag: Jag har precis fyllt år.
Dennis: Men du har inte sagt något om att du vill ha något!
Jag: Nähä? Jag har alltså inte, i FLERA månader sagt vilken parfym jag VERKLIGEN vill ha? Och jag har fortfarande precis fyllt år och ÄNNU inte fått något av dig..

Jag lär nog inte se röken av min favoritparfym förrän tidigast vid jul, kanske inte ens då :( Men ja, jag nöjer mig med det jag har: en deodorant för män.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0