Varför har solen fläckar?

För att jag ska kunna lysa så mycket starkare!


Vi sitter på tåget nu, har bara 1½ timme kvar ungefär. Just nu befinner vi oss i Skövde och kommer stå här i några minuter (läs: tio hela jävla minuter!!). Jag är bitter idag, ungefär som när man precis har köpt sig en ny värstingteve och får, bara en vecka senare, reda på att just DEN teven är prissänkt med 1000:-. Från och med dagen efter att du köpte den. Det är bitterhet. Eller så är jag så bitter och sur och grinig som bara jag kan vara. Jag är trött, hungrig, jag fryser, är törstig, är kissnödig och ja.. Toaletterna är typ ur funktion (en funkar i den här delen av tåget). Ticke är iallafall relativt duktig och snäll, han leker med sitt lego på sätet och tjuvlyssnar lite på grabben som sitter bakom honom.

 

Nu ska jag spela wordfeud, så I guess I'll ttyl!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0