Äntligen söndag!

Jag vaknade imorse av att Ticke låg bredvid mig och viskade: "Får jag se på teve, mamma?" om och om igen. Han har blivit expert på att väcka både mig och Dennis på det viset... Igår låg han i sängen (på landet då, såklart) och viskade: "Mamma, jag vill gå upp. Får jag gå upp, mamma?" som ett litet mantra för honom. Jag vaknade dock inte igår, men Dennis gjorde det.

Planerna för dagen är inte många. Jag och Ticke ska ner till ICA om ett tag och handla grejer inför middagen. Satt och kikade i en sån där tidning från ICA och hittade Kyckling med purjolökssås, det lät fantastiskt gott! Lite skeptisk är jag ändå, för kyckling.. Nääej, det är inte riktigt i min smak.. Men grabbarna tycker om det så jag kan ju bara pilla undan kycklingbitarna jag får då.

Vi får väl dock se om min maträtt kommer se likadan ut, jag har ju en tendens att inte välja alla ingredienser som "ska" vara med, och så brukar jag lägga till annat istället.. Och på den här bilden tycker jag dessutom att pastan ser lite torr ut? Usch. Men vi får väl se hur det blir sen, uppdaterar med bilder då!

 

 



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0