Come back to me when you know just how you feel.

På väg till jobbet nu, kanske redan skrivit det? Idag är jag latmasken själv, åker nämligen till Ropsten och tar bussen till jobbet.. Skippar med andra ord 10-15-minuterspromenaden idag. Jag är astrött, ashungrig och på ett kasst jävla humör. Orkar inte.
Var ute med Kiara på en promenad igår kväll, när jag kom hem igen var jag helt svimfärdig av trötthet, snubblade på mina egna fötter och ramlade ihop i en hög i sovrummet. Blev skitförbannad över det. Sen, till råga på allt, har jag ju som sagt sovit jättedåligt. Drömt massa konstiga drömmar flera nätter i rad, saker som ligger och gnager någonstans i det undermedvetna dyker upp i drömmarna. Inte okej.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0