Det regnar moooovies!

Idag hade det trillat ner två nya filmer i våran brevlåda! Vi valde att se Alpha och Omega idag, förhoppningsvis är vi smarta och sparar Scarface tills på torsdag när vi kommer till landet. Vi åker dit direkt när jag och Ticke kommer till Jakan, så imorgon tänkte jag packa ner lite kläder till mig själv som jag sk ha med mig upp, för då slipper jag göra det på torsdag! Smaaaart, va? Haha.

Annars har jag jobbat idag, som vanligt. Gick alldeles galant. Känns så jäkla skönt att ha ett jobb att gå till varje dag! Jag trivs verkligen med det jag gör, nice. Är så glad att jag äntligen hittat "my place", trodde aldrig att det skulle hända :)
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. Hoppas jag sover gott ikväll! G'nite.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0