Finally, efter mycket skit.

Efter lite mejlande hit och dit med en person har jag lyckats låsa upp min jävla blogg igen. Trist att någon kände för att lyckas logga in och byta lösenord! Uschiamej. Och dessutom så har denne någon (jag antar att det är samma någon) bytt lösenord på min facebook, tagit bort vänner därifrån & bytt lösenord på min mejl. Jag har nu fått tillbaka alla lösenord, men fy. Tycker verkligen det är så lågt att göra en sån grej..

Mycket har hänt, mycket kommer hända. Klockan är alldeles strax nio och jag ska börja sminka mig och lite sådant inför min avfärd mot Stockholm C. Ticke-Tussen kommer hem idag! Lyckaaaa. Klockan 10.53 kommer min älskade vara på Centralen och vänta på mig. Jag tror faktiskt att vi drar iväg och hittar på något riktigt roligt idag, vad det nu kan vara.. Vi kanske drar till simhallen? Eller... Något annat ställe.
På måndag har jag ett litet jobb att utföra på min andra arbetsplats. Chefen ringde mig igår och frågade om jag kan komma dit då och skriva fasta menytavlan "eftersom du skriver så himlahimla snyggt, Sandra!". Självklart, kära kollega. Visst kan jag göra det! Vi räknar med att det kommer ta ungefär 1½-2 timmar att skriva allting.. Hehe.




Kommentarer
Petra

Va??!

2012-05-04 @ 09:00:41
URL: http://Http://skrutta.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0