Lite blandat

Har precis lärt mig göra ramar i Photoshop - igen. Kunde göra det för ett par år sen, men nu har det ju gått flera år (som sagt) sen jag hade Photoshop och verkligen var intresserad av att kunna det. Men nu jävlar! Jag ska lära mig allt jag kunde då och lite till. Jag älskar att redigera foton och så, klippa och klistra, färga, lägga till, ta bort. Lööööve it. Jaja, nog snackat om det nu.

Ticke är världens sötaste grabb (det vet ni att jag tycker redan, eller hur?). Han pratar på så himla mycket om allt mellan himmel och jord, ibland så att det känns som att öronen ska börja blöda, haha. Han pratar om sina dagiskompisar och om lekar dom leker där. Han pratar känslor, beskriver hur det känns i magen t.ex. när man är glad. Han gör mig lycklig.






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0