Och nu kommer ännu ett SPÄNNANDE inlägg!

Haha, inte så spännande som ni hoppats kanske... Vi gick ner till ICA tidigare, som jag ju skrev. Köpte purjolök, créme fraîche och mjölk, samt lite annat som vi kan ha till frukost på dagarna medans Ticke är här. På väg till ICA hittade Ticke ett stort berg som han klättrade upp på. På bilden hoppar han ner, som ni säkert ser (nej, jag försöker inte dumförklara er).

 

Jag har faktiskt hunnit vara riktigt produktiv idag! Har tvättat tre omgångar med smutsiga kläder, handdukar och mattor, jag har diskat, hängt tvätt, fixat frukost, fixat två omgångar med kaffe, hängt lite mer tvätt, diskat lite mer och fixat lunch. Lunchen bestod av kokt potatis som jag stekte med lite paprikakrydda och örtssalt, samt lite prinskorv som jag tärnade upp och slängde ner i pannan så att det fick stekas med potatisen. Inte speciellt gott egentligen, men rätt så mättande - och det är ju ändå huvudsaken!
Just nu sitter jag i soffan och väntar på att Dennis ska svara på frågan jag ställde honom för dryga timmen sen.. Antagligen har han glömt vad det var det gällde, men jag orkar inte tjata på honom. Äh, visst skriver jag bara strunt nu? Hörs sen istället.

 

 



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0