Reklam

Tjoho! Jag är på ett sjuhelvetes jävla humör för tillfället. La mig för att vila en liten stund när jag kom hem från jobbet idag och när jag väl vaknade lyckades jag göra det på fel sida.. Åt helvete med det, känns det som. Ska dock försöka vända humöret till det bättre innan det är dags för mig att sova. Börjar med att fixa fram lite filmer som jag och Dennis kan kolla på, och till det ska jag svulla så mycket jag kan! Kommer säkert ha fetaste ångesten över det imorgon, men det får jag ta då. Jag ska ju ändå börja träna snart, hoppas jag. Måste bara få tummen ur arslet först..




Hörs senare.




Kommentarer
Petra

Okejrå:)

2012-04-02 @ 21:10:37
URL: http://Http://skrutta.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0