Tröttare än dig.

Jag är så himla trött nu... Jag och Ticke gick ner till centrum vid tiotiden i förmiddags för att jag skulle klacka om ett par skor. Älskar skomakaren mittemot Spelevinken! Han gör klackarna så sjukt bra och hållbara! Direkt efter det stressade vi till tåget eftersom vi skulle ut till Lidingö så att jag kunde få skriva menytavlan. Min chef hade räknat med att det skulle ta typ 2 timmar, men det tog lite kortare tid. Och så var dom lite imponerade över att jag kan skriva så rakt utan att använda någonting till hjälp. Me like!
Efter Lidingö var det bara att stressa hemåt eftersom jag skulle iväg och jobba ett par timmar. Älskar timlönen jag hade på det stället idag! Men ja, nu är jag sjukt trött. Ska lägga mig och sova nu så att jag orkar upp imorgon, tåget till Göteborg går 08.10... Blääää. Kommer sakna Ticke så himla mycket, men vi ses ju snart igen! :)

Godnatt.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0