Todaaaay.

Morsning! Eller god kväll, kanske jag ska säga?

Jag hämtade Ticke i förmiddags inne på Centralen. När vi kom hem fick han äta lite lunch; pannkakor med hallonsylt som jag tog med hem från jobbet i torsdags. Mumsigt! :) Efter lunch drog lilla famliljen ner till centrum. Jag skulle köpa badkläder till mig och Dennis ville kolla på ett armband till sin iPhone så att han kan dra iväg och träna själv ibland. Sen drog jag och Ticke till somhallen tillsammans med Tickes mormor och Dennis stack iväg till gymmet.

Christopher plaskade som sjutton i vattnet, han tyckte det var jätteroligt att bada och simma. Han är verkligen ett barn som inte alls är rädd för någonting! Han hoppade ner i vattnet från bassängkanten, upp igen, hoppade ner igen och så plaskade han omkring ett tag. Han trivs jättebra i vatten, vilket faktiskt känns väldigt skönt för mig som är lite rädd för sånt. Inte just bassänger, men sjöar och dammar och sånt. USCH! Det var riktigt kul att se att Ticke trivdes så himlahimla bra i vattnet. Han kommer säkerligen bli en baddare på att simma när han väl lär sig :)

Nu ska jag kolla på Sing Along, mitt favoritprogram såhär på lördagskvällar.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0