Ångervecka.

Usch.. Imorgon åker Christopher tillbaka till Göreborg. Det kommer kännas så tomt.. Ingen lite Ticke att leka med på dagarna, igen Ticke att pussa godnatt på kvällen eller att morgonmysa med. Det kommer bli så sjukt tomt. Jag hoppas att Christopher en dag bestämmer sig för att flytta hem igen. Till mig och Dennis. Jag ångrar verkligen att jag gick med på att han skulle flytta..

Igår blev jag lite ledsen över en sak som sades i telefon av en person. Så fort det blir minsta lilla tjafs så säger den personen saker som personen vet gör ont. Är så trött på idiotfasoner! Kom inte och snacka om saker över telefon, det är bra mycket bättre att ta det face-to-face istället. Men ja, är man feg så är man, och uppenbarligen vågar aldrig det puckot säga något face-to-face. Ni vet, det är ju mycket lättare att kasta skit över telefon och sen när man väl träffas - då låtsas man som om ingenting har hänt!





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0