Ett upphittat intresse.

God kväll, kära läsare!
Satt och kollade igenom en sida jag har varit med på i typ hundra frikkin' år och hittade massa dikter jag skrev i början på 2000-talet. Haha, känns skumt att skriva "i början på", men så är det ju. Tiden går fort när man lever, håller ni inte med? När jag var yngre var ett av mina stora intressen att skriva. Jag skrev vad som helst, hur som helst och när som helst i princip. Det gör jag väl fortfarande, dock inte i samma utsträckning som på den tiden. Men det är fortfarande ett intresse för mig. Däremot känner jag nu att jag inte skulle våga "visa upp" sådant jag skrivit, inte på samma sätt som jag faktiskt gjorde när jag var liten, haha. Idag tycker jag väl mer att det är lite skämmigt att blotta mig på det viset, för det är ju precis det som händer.
 
 
Det är ju så himla privat det jag skriver.. Hualigen. Och förr la jag ut sån skit på nätet typ dagligen? Haha. Ett stort HAHA in your fucking face.
 
 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0