Frukostdrink/Smoothie

God morgon!
Jag har sovit som en krossad gris i natt = inte så bra. Men jag är vaken, pigg och alert nu! Till frukost gjorde jag en supergod frukostdrink / smoothie med smak av blåbär, banan och apelsin. Riktigt god! Jag hade i en banan, 2 dl. apelsinjuice, 0,5 dl. naturell yoghurt och en släng frysta blåbär. På ett ungefär. Man ska aldrig lita på mig när det gäller recept jag skriver upp i bloggen.. Det kan lika gärna ha varit en halv deciliter juice som det var två deciliter. Haha! Men sån är jag. Jag höftar rätt mycket när jag gör saker, förutom när det gäller typ kladdkaka, äppelkaka eller något annat riktigt smarrigt.
 
 
 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0