God morgon..

Eller rättare sagt: god dag! Jag är på väg till jobbet nu, så mycket blev det med min semester.. Önskade ju visserligen att jag skulle få lite timmar, så mig gör det ingenting! :) Dennis och Ticke drog iväg för någon timme sen. Dom ska till TomTits i Södertälje. Jag hoppas verkligen att båda två får roligt där med varandra, det är faktiskt inte så ofta dom gör någonting tillsammans bara dom två. Så jag tror att det kan vara bra för grabbarna grus att hitta på något utan mig.

Jag jobbar stängning idag, och förhoppningsvis kommer det inte vara alltför mycket att göra. Behöver verkligen komma därifrån i tid eftersom Dennis ska spela ikväll.. Nej, nu ska jag lyssna på musik och njuta av bussresan ner till stationen.. Ttyl!



Kommentarer
Fia

Har du gått ner i vikt?

Svar: Lite kanske.. :) Nej, men inte så mycket faktiskt. Mest förlorat fett :D
Saaaaandra

2012-08-04 @ 13:39:24


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0