Godmiddag, hallå!

Hemkommen från jobbet och allt vad det innebär. Jag har inte gjort ett skit idag typ, mest stått och visat och förklarat hur man ska göra saker och så. Very funny, not. Men jag överlevde dagen. Har inte tagit något starkt smärtstillande idag, dels för att jag inte vågade imorse eftersom jag mår så jävla dåligt av det och dels för att jag skulle till jobbet. Såååå, resultatet av denna dag har blivit att det värker lite extra just nu, men tänkte undvika morfinet idag helt och hållet. Känns inte helt okej att knarka piller dagarna i ända, det förstår ni väl? Nä, nu ska jag slipa på mitt personliga brev och CV. Hörs senare.


Kommentarer
Fia

Haha morfin är ju skitkul! Åt det i 2veckor för ett tag sen. Starkaste dosen som är lagligt att ta hemma och typ 4-6ggr om dagen. Jag var en skit kul typ då ;)

2012-08-27 @ 20:28:05
URL: http://www.finest.se/feiia


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0