Jag hoppas på att..

.. jag får ligga ner och sova i natt. Har inte kunnat det sen natten till i fredags för att det har värkt så otroligt mycket. Tog en sån där rolig morfintablett för en stund sen, och nu börjar faktiskt smärtan danka av lite grann! Lyyyycka. Imorgon ska jag till jobbet och lära upp en tjej lite grann. Min kropp klarar uppenbarligen inte av det här yrket, så ja.. Jag lär väl börja plugga eller något istället. Vi får helt enkelt se vad framtiden utvisar. Känns jävligt tråkigt, för jag älskar verkligen det här jobbet, men säger kroppen nej så måste jag nog lyssna..



Kommentarer
Petra

Ja, dumt om man inte lyssnar när kroppen signalerar med alla signaler. Krya på dig och hoppas ryggen "läker" ordentligt<3

2012-08-27 @ 13:28:19
URL: http://Http://skrutta.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0