Kommentarer

Fick en kommentar idag som inte kändes speciellt uppiggande. Dock vet jag till 100% vem tjejen är som skrev den. Jag personligen tycker att det är väldigt lågt av någon i den sitsen att skriva en sån grej. Kasta inte sten i glashus, liksom. Egentligen struntar jag i den kommentaren, jag lever mitt liv och du lär väl leva ditt egna liv kantat av droger och massa alkohol och fester och allt vad det är. Jag skulle vilja säga att jag inte bryr mig längre, men jag tycker så synd om dina barn, så jag måste bry mig. Dessutom; är man så feg att man inte vågar stå för det man skriver, varför ens göra sig besväret? Tragiskt är vad det är.



Kommentarer
Petra

Vem är det som är så feg då och bara törs vara anonym?

2012-08-11 @ 16:23:44


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0