Men fyyy tusan!

Är så sjukt trött! Har suttit och väntat vaken nu i onödan känner jag. N skulle komma hit, men hon hade roligare i centrum. Så kan det gå.

Bad min chef beställa hem Detox till mig. Har blivit riktigt sugen på att testa det nu eftersom det går så himla bra för Dennis! 6kg. har han gått ner på en vecka. Jag har fortfarande 6kg. kvar till mitt slutgiltiga mål, och det verkar som att jag inte blir av med dom utan hjälp.. Så, Detox... HERE I COME! :D
Dock har jag ju faktiskt förlorat fett på kroppen, speciellt i ansiktet. Me like! Bara rumpan, låren, vaderna, överarmarna och magen som ska minskas lite. Några träningstips på det? :)

Bjuder på en fulbild på mig.



Kommentarer
P som i Petra;)

Vad är detox???

2012-08-10 @ 15:20:04
URL: http://Http://skrutta.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0