Morfin, alvedon och diclofenac.

Men jaaadå, jag mår bra. Tydligen. Nä, men jag har lite ont bara. Fått en inflammation tydligen, så nu knaprar jag piller som får mig att sväva på små ljusgröna moln. Nice. Jag hoppas att smärtan går över snart, för det här är faan inte roligt!
 
Till annat; idag var jag och Dennis iväg till NetOnNet och köpte en ny laptop till mig, en supersöt liten ASUS. Love it! Köpte även en laptopväska som ska klara laptops med storlekar upp till 12", och min är 11,6". Men jo, tjeeeeena. Om det gick? Nej. Så imorgon åker vi tillbaka till den där jävla skitaffären och lämnar tillbaka väskan (som för övrigt var jävligt snygg för att vara en laptopväska) och så får jag väl se om jag hittar någon annan. En väska vill jag ju ha, känns så dumt att släpa med sig laptopen i handväskan liksom. Det är ju nästan ett måste!
 
 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0