Saknad.

Jag blev väckt av Dennis imorse. En kaffe och Red Bull hade han till mig.. Men ja, jag klev upp nyss. Inte för en timme sen när han väckte mig :) Det är tyssssst... För tyst. Och tomt. Usch.. Det är läskigt tyst! Ingen Ticke som sitter i sitt rum och leker, ingen Ticke som tjatar på morgonen om att han vill gå ut.. Ingen Ticke i Stockholm alls. Bara i Göteborg.

Fuck, jag ångrar mig. Helvete vad jag ångrar att jag var så korkad och ville ge någon annan en ärlig chans att visa att den också kunde. Jag ska aldrig mer göra om något sådant. Jag vill bara ha hem Ticke till Stockholm igen..



Kommentarer
Anonym

Han har det bättre där i gbg än han hade när han bidde hos dej

2012-08-08 @ 19:01:14


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0