Var är ni?

Jag erkänner, Jag har lite problem med att min statistik inte skjuter i höjden helt åt helvete när jag har bloggat fleeeera inlägg under en dag. Men jag överlever, jag lovar! Det känns väl lite trist bara att inte jag också kan få ta del av massa smaskiga kommentarer och siffror som heter duga AB typ. Men.. Vad är väl en bal på slottet?
 
 
Idag har det verkligen inte hänt mycket alls. Det har varit så lugnt och skönt. Dock har smärtan i bröstkorgen inte gett med sig för fem ruttna ören och det är ju lite jobbigt.
Nu är iallafall min älskade son i Stockholm igen. Jag önskar varje dag att han ska säga till mig att han vill flytta hem till Stockholm, men jag vet att om han skulle säga det så skulle det bli massa bråk. Jag vet det, för det är så människor fungerar idag. Synd att det ska behöva bli så, men whatchagonnado?
Imorgon har jag inga planer alls typ. Kanske drar in till jobbet en sväng och kollar läget.. Har ju ändå ingenting att göra just nu, förutom att umgås med älskade grabben, men vi ska ändå in till stan imorgon.
 
Nej, dags att avrunda. Hörs sen!
 
 


Kommentarer
Petra

Jag är här!! :D

2012-08-31 @ 10:43:17
URL: http://Skrutta.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0