Godnatt fredag!

Tickes rum är nästan klart nu. Fattas någon möbel in dit, skulle vilja ha en 12-facksexpedithylla, en vit eller svart.. Så om någon känner sig manad till att köpa en sån till mig (nåja, till Ticke) så tas det tacksamt emot!

Vardagsrummet är jag nog klar med.. Jag är rätt nöjd med möbleringen, men jag skulle vilja ha ett nytt skrivbord till D's datorplats.. Känns så stort och otympligt med det han har nu.
Alla projekt jag har på gång tar sin tid. Jag målade inte någon mer stol idag, däremot möblerade jag ju om, fixade Tickes rum, plockade ner julgranen och alla julsaker (D tyckte det var vääääldigt tidigt) och så bakade jag bröd. Grovsoprummet fick finbesök av mig dessutom! Kastade en massa onödiga saker som bara stått och skräpat typ.
Nu ska jag sova. Ttyl!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0