Hemmafru? Öh, njae..

Jag längtar tills vårterminen börjar så att pluggandet kommer igång. Ska träffa en studievägledare nästa vecka (tror jag?) och lägga upp en studieplan för mig. Så, från och med januari-13 kommer jag glida omkring här hemma, plugga hårt som sjutton och förhoppningsvis få bra betyg i kurserna. Sen ska jag välja andra kurser att plugga från maj eller augusti också och det kommer nog bli fortsättningkurser på det jag redan pluggar isåfall. Det ska bli så skönt, sitta hemma i lugnan ro och göra mitt.. Kanske t.om hinner sköta om hemmet ordentligt också då? En pluggande hemmafru.. Hemmafru? Haha, nej.. Det blir ingen fru av mig inte.

Ligger i badet just nu och bloggar.. D skulle nog bli galen om han visste att jag jämt har med telefonen i badet, men jag tycker det är så otroligt tråkigt att bada, så lite roligt måste jag väl få ha?



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0