Det här är livet..

Jag sitter i köket och dricker mitt morgonkaffe i godan ro medan Ticke är i sitt rum och leker och Dennis ligger och sover. Det är lugnt och skönt, det enda som hörs är tvättmaskinen som är igång.
Vet ni, jag älskar det här familjelivet! Jag älskar mitt barn så det gör ont ibland, jag älskar Dennis så himla mycket. Buhuuu, blödiga Sandra tittar fram igen. Nej, men allvarligt. Det här är den familj jag vill ha. Mitt liv är komplett. Jag tror inte att det finns någonting som skulle göra livet till det bättre just nu (ehjooo, om min smärta kunde försvinna!). Jag älskar det här så himlahimla mycket!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0