Good afternoon.

Det har inte varit en speciellt händelserik dag idag, vi blev bjudna på fika hemma hos Dennis mamma och hennes familj. Vi satt väl där i ett par timmar innan vi begav oss hemåt igen. Blä, jag har verkligen ingenting speciellt att blogga om. Ticke är hemma, han stannar i en vecka och en dag till. Älskar't!



Jag har blivit så himla blöööödigpå sistone.. Den senaste veckan har jag gråtit för minsta lilla. I måndags började jag böla när jag såg nålen som sköterskan på akuten skulle sticka in i skinkan på mig. Jag började gråta idag när Dennis sa att vi skulle prata (det handlade om Tickes städning i hans rum). Jag gråter när jag kissar, när jag lagar mat.. Jag bara gråter. Fjanterier, säger ni. Mens, säger jag.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0