I'm back again!

Jag har försökt blogga i flera dagar. Verkligen försökt.. Men det är ganska svårt när blogg.se-appen inte vill funka som den ska. Så fort jag försöker ladda upp ett inlägg med tillhörande bild så går det inte. Time out error, typ. Eller något liknande. Men ja, nu bloggar jag från min lilla laptop istället. Alltid trevligt.

Ticke är här nu, han stannar tills nästa söndag. Looovely! Kommer vara dundermysigt att ha honom hemma så länge. Just nu sitter han i sitt rum och tittar på lite Pettsson och Findus (jag veeet, sovdags för hundra år sen). Han ska alldeles strax få göra sig i ordning för sängen. Han har fått titta på filmen för att jag håller på att göra cheesecake.. Första gången någonsin som jag gör det, så vi får väl se hur den blir. Jag är inte så förtjust i cheesecake, men eftersom vi hade ett helt paket Keso hemma så tänkte jag att jag kunde passa på att göra en sån eftersom Kesons bäst före-datum gick ut i förrgår (!!).

Nä, nu ska jag fixa klart i hushållet. Ska ringa några samtal om en liten stund också. Ttyl!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0