Jag hoppas på fikabesök!

Visst fick jag superfina rosor av min älskade på alla hjärtans dag? :)



God morgon!
Idag kanske en tjejkompis och hennes dotter kommer hit, jag hoppas verkligen! Fikabesök och en, visserligen rätt ung, lekkompis till Ticke.. Det vore ju toppen! Hon skulle bara kolla om det inte var något annat dom hade inplanerat, hoppas inte!
Jag ska baka idag, tänkte jag. Det får väl bli någon form av chokladbollar. Tänkte försöka mig på att hitta på lite eget.. Och så ska jag försöka komma ihåg att ta kort på grejerna jag gör! :)

Nej, nu ska jag nog ta och städa undan lite ifall dom kommer hit idag. Ttyl!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0