Long time, no seen.

Ja, jag veeeet! Jag suger på att blogga. Jag vet att jag gör det. Men vet ni vad? Det har varit rätt skönt att strunta i allt vad sånt heter.
Den senaste veckan har varit rätt.. omtumlande. Konstiga besked, både positiva och negativa. Jag har blivit ljugen för, skojad med, lurad som in i helvete. Men jag lever och tar dagen som den kommer.
Jag har börjat jobba igen lite smått (läs: 7 timmar om dagen=mörbultad SandraAB, YES!) och jag tycker det är vidrigt skönt! Det har väl inte hänt så mycket mer, livet flyter på som vanligt helt enkelt.
Dennis ligger i sängen nu och väntar på mig (läs: ligger i sängen och SOVER), han vill nog att jag ska inta min plats i sängen. Eller inte. Men jaja, jag har inget vettigt att skriva just nu. Återkommer någon dag när jag har tid, ork och lust. BAJJ!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0