Morsning korsning!

Sovit som en jävla gris i natt. Ingen ställning har varit bra för min axel som har wajnat lite lagom mycket över smärtan som strålat igenom typ hela armen och ryggen. Men nej, det är inget fel på mig. Min rygg, nacke och axel ska vara bra nu enligt Socialstyrelsens riktlinjer och deras jävla regler. JomentjenaHALLÅ! Hade det varit bra hade jag för bööövelen inte varit hemma nu, då hade jag varit på jobbet för läääänge sen. Basånivet.

Imorgon åker vi till Motala och min systerson Jack-Dylan följer med. Det ska bli spännande att se hur det går med allting.. Fem hundar, en tonåring, en sexåring och en tvååring. Äh, det klarar väl vi galant!

Nu ska jag klä på Dylan, hörs sen!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0