Morsning!

Godmorgon lördag..
Min rygg och nacke är bättre, eller ja, på bättringsvägen iallafall. Jag kan gå utan att se ut som ett pucko som precis blivit av med ena foten i fjärde världskriget. Typ. Det känns sköööönt! Dock känns det inte lika skönt att jag inte vågar ta mina tabletter som jag ska. Jag mår så himla illa hela tiden och jag är rätt säker på att det beror på alla piller som jag har knaprat i mig dom senaste veckorna.

Idag ska jag och Christopher hitta på något trevligt, han vill till Lekpalatset så jag tror att det blir så. Vi får väl se om Dennis följer med, men just nu så tror jag inte det. Ticke skulle tydligen åkt tillbaka till sin pappa idag egentligen, men han vill inte åka förrän imorgon så då passar vi på att ha lite extra mys och hittar på saker som han vill göra istället. Ska kolla med Dennis om vi kanske kan bjuda hans lillasyster också så att Ticke får någon att springa runt och leka med.

Nu måste jag fixa iordning alla måsten och borden här hemma.. Hörs sen!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0