AmenjoTJENA.

Jag orkar inte med det här, det tar så jävla mycket på hela mig. Det enda jag tänker på är det här. Jag har ingen lust att delta i den här sjuka leken längre. Jag fick nog för länge sen..

Jag är trött. Har hållt igång hela dagen (typ inte), med att gå till affären (20 minuters promenad), dammsugit i hallen och köket, diskat och stekt pannkakor. Ujujuj, nu är jag så trött att jag håller på att gå i bitar!

Dennis kom hem med blommor till mig idag, kors i taket på den liksom. Men ja, jag blev glad. Dock har jag fått bad news idag, så jag kunde inte riktigt visa min uppskattning.

Nu: Leta ny lägenhet.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0