Ursäkta, vadå?

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Bodde i Norrköping (tror jag), umgicks med mina dåvarande bästa vänner (nåååågonsin, som det hette på den tiden). Gick högstadiet på Mosstorpsskolan i Skärblacka. Var med i ett band som hette Enok 50.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då undrade jag nog mest hur jag ville ha det med saker och ting, vad som skulle hända om jag valde fel eller rätt..

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Marabou choklad med NonStop, Sourcreme & onion-chips från OLW, Lättsaltade chips från OLW, popcorn, Schweizernötschoklad från Marabou.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Fairytale gone bad - Vetinteensvaddomhetersomsjungerden
Och jääättemånga barnsånger!

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
Jag skulle köpa mig ett litet hus någonstans med en sjukt ljudisolerad källarvåning där jag kan sätta Dennis när jag lessnat på hans gnäll om saker och ting. Och så skulle jag fixa mina tänder, bleka, slipa till, och åååh domskulleblisjuktfina! Betala lite skulder kanske också?

6) FEM DÅLIGA VANOR:
Äter skitdåligt
Dricker för mycket kaffe
Gnisslar tänder när jag blir arg och när jag sover
-
-

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Umgås med mina favoriter, läsa, skriva, sjunga och laga mat/baka.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Jag skulle aldrig klä mig i en sån där morphsuit eller vad det heter.. Det är väl det jag kommer på nu.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
min iPhone <3

10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN
Min syster Petra (som inte kommer göra den ändå, I guess).
Kanske Stephanie om hon läser det här?
Och ja, ALLA som vill. Feel free to use this shit.



Kommentarer
Petra

Hahaha, utmanad!! Men jag tar den, imorgon.. ;)

2012-02-12 @ 21:49:37
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0