Waaaaajn.

En liten Ticke-Litus.



Jag och Ticke har varit ute i pulkabacken en stund så att han kunde få åka lite pulka. Dock har det snöat så mycket sen igår (tror jag), och eftersom det inte är ngåra andra barn som har varit ute och åkt pulka så fick vi börja med att göra upp spår i snön. Det tog låååång tid, tyckte Christopher. Närmare bestämt hela TIO minuter nästan! Men ja, några spår hann vi med att göra så att han kunde åka lite grann. Efter mycket pulsande uppför backen och åkande nerför så kom han upp till toppen och sa att han ville gå hem. Och nu är vi hemma.

Jag ska nog baka kladdkakemuffins idag! Dom blev så bra när jag bakade dom sist, och eftersom jag ändå är sjukskriven från jobbet så måste jag väl kunna jobba någonting hemma? Jag hatar verkligen att bara gå hemma och glo, det är så himla tråkigt! Nu är det ju lite annorlunda eftersom Ticke är hemma också, men när han har åkt så har jag 1½ veckas sjukskrivning kvar.. Jag hoppas att min kropp mår bra då! Allra helst kan den få må bra ännu tidigare så att jag kan gå tillbaka till jobbet tidigare.. Det vore ju alldeles utmärkt, eller hur?

Nä, nu ska jag se om min lille surfis till son har lugnat ner sig lite och så ska jag kolla om han vill hjälpa till att baka. See you later! :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0