Avgiftning

Jag ska äta kexchoklad och dricka Cola Zero (kanske blir en size zero av mig till slut?). Jag ska svulla järnet, för då är jag inte röksugen. Jag äter hela tiden (kanske blir en size jumbo av mig till slut?). Om jag går upp i vikt kommer det bara finnas ännu mer att älska av mig. Jobbigt läge, va?

Min avgiftning när det gäller cigaretterna, det är att äta. Jag äter istället för att röka, fast jag äter mer än vad jag borde. Jag har säkert gått upp 5 kg sen jag slutade. Det skulle inte förvåna mig ett dugg. Men jag är iallafall rökfri!



Kommentarer
Bertabus

Nu bet jag vilken bild jag vill ha i designen!! Fb imorgon kl 10!! ;)

2012-01-18 @ 22:54:22
mamma

Jag tycker att du gör det förbannat bra, Sandra. Spelar väl ingen roll om det blir lite mer Sandra... du är som sagt iaf rökfri :-) / mams

2012-01-23 @ 21:12:21
URL: http://anazon.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0