Dag 1 - Still alive!

Efter 20 minuters rökfrihet har ditt blodtryck och puls återgått till normala värden.
Intressant fakta. Jag ska verkligen göra ett försök i att sluta röka nu, på allvar. Jag vaknade imorse och hade bara en cigg kvar, den fick Dennis ta. Än så länge känner jag väl ingenting speciellt, börjar dock bli jävligt röksugen.. Jag tror att jag inbillar mig att jag är sugen på sötsaker och sånt också, för nu ska jag bunkra upp med popcorn, choklad och Cola Light!

Om jag överlever den här dagen, då överlever jag nog vilken dag som helst!



Kommentarer
Petra

Du klarat!! Aight?

2012-01-08 @ 23:03:04
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0