Fy fan vad jag är bra!

Jag är så stolt över mig själv! Jag har varit rökfri sen i söndags förra veckan, alltså är jag inne i vecka två nu. Jag känner mig inte friskare eller så, snarare förkyld. Jag är täppt i näsan hela tiden nästan, vilket såklart resulterar i att jag använder (läs: missbrukar) nässpray. Jag äter istället för att röka och har säkert gått upp fyra-fem kilo under veckan som har gått. Det känns inte okej, så från och med imorgon är det dags för mig att sluta äta också! Jag ska äta det som ska ätas till mat, inte mer eller mindre. På jobbet äter jag min brunch, det brukar bli vid 13-tiden. Sen äter jag när Dennis kommer hem från jobbet och det är väl typ mellan 17-19. Typ.

Nä, fy faan vad jag är stolt över mig själv! Jag lyckades sluta röka utan hjälp, inga ersättningsmedel har jag använt (förutom maaaaaat och godsaker, haha!) och ja.. Jag är fan grym! :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0