Good morning, Vietnam!

Jag är ju hemma från jobbet och vilar min onda rygg (vilar, ja..). Jag trodde att meningen var att jag skulle vila hela tiden? Inte? Nahe.. Då missuppfattade jag det där. Jag anser att vila = sooooova. Vilar jag, då ska jag fanimej sova också, men tror ni man får göra det i det här hushållet? Nej, mycket riktigt. Inte får jag fortsätta sova en stund till när Dennis ska iväg och jobba. Hah, glöm det!

Men ja, det var väl inte ens det jag ville skriva om. Comhem, vet ni, det är dom vi har som operatör för bredband, telefoni och TV. Helt värdelöst. Internet funkar typ inte alls, det är fruktansvärt störande. Just nu sitter jag med min iPhone som modem och kör på 3G-nätet, bara för att allting ska fungera problemfritt. Sjuuuukt.

Kaffedags.

 

 



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0