Grrrrejtans.

Min kropp skriker av smärta! Jag har så fruktanvärt ont överallt. Dock känns det inte värt att gå till vårdcentralen och be om hjälp, för jag får ju ingen hjälp. Jag brukar inte vara den som går till VC i onödan, och det känns ganska onädigt om jag ska gå dit igen för min värk bara för att få höra "Du har panikångest och en liten depression och det är färför du har ont, Sandra.". Jag orkar inte. Just nu känns det inte ens som att jag kommer kunna resa mig ur sängen imorgon, men jag blir så illa tvungen. Jag har så äckligt ont.. ÖVERALLT i hela kroppen.

Nu ska jag svulla lite popcorn, choklad och chips. Hörs sen, kaaaanske.



Kommentarer
Carro

Hej gumman. Hoppas att du mår bättre snart. Kolla min blogg =) Ditt namn näms =)

2012-01-23 @ 19:58:16
URL: http://mizzcarro87.bloggplatsen.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0