Houston, we got a problem!

Det största problemet just nu:

MITT INTERNET HEMMA VILL INTE FUNGERA SOM JAG VILL ATT DET SKA GÖRA!

Jag blir toooookig! Jag har försökt logga in på bloggen, gå in på bloglovin', gå in på facebook... Men förgäves! Det har inte gått. Eller jo, nu ljög jag minsann. Det har gått, men det har gått så långsamt, så långsamt att jag (trots med min onda rygg) hade kunnat gå till stan fram och tillbaka innan sidan ens laddats klart. Den ni, slå den om ni kan!

Nu ska jag tydligen gå och lägga mig, min underbaring till pojkvän ska få massera min rygg lite. Jag är lagom trött på att bara ha ONT hela tiden nu.. Smärtan blir ju inte direkt bättre heller, snarare värre. Jag önskar att jag hade fått något inflammationshämmande av min korkade läkare.

Jaja, godnatt då.. Det är väl så vi säger?

Eller?

Okej, då.. Godnatt.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0