Januari - December 2011

Som alla andra tråkiga människor tänkte jag göra en liten resumé av året som gått.

Jag började året med att flytta in i en trea i Bro, en superfin, fräsch lägenhet! Den omtapetserades i stora sovrummet, hallen och vardagsrummet och blev precis som jag ville ha den. Ticke började på nytt dagis i Bro, och jag jobbade extra som servitris i Globen. I januari började Ticke även vara hos sin pappa två veckor i månaden. I februari bestämde jag och Dennis att vi var tillsammans igen. Det tog tid innan vi faktiskt tog ett beslut om det, mest var det nog för att jag var så sjukt osäkernervösorolig. I mars började jag jobba som telefonförsäljare (sista gången eeeeeveeeeer!), jag sålde Kalle Anka-tidningar typ. Najsbajs. I april började jag jobba extra som servitris där jag numera är fast anställd. Jag jobbade inte så himla mycket, men tillräckligt för att kunna livnära mig på en del av lönen. I maj jobbade jag på bröllop och jag hade så himla roligt! Sommaren bestod av en lång jävla ledighet (förutom i juni dååå). Jobbade en stund in i sjätte månaden och fick även veta att jag skulle bli anställd den första augusti. LYCKA! I juli var Ticke hos mig och Dennis i tre veckor istället för två, för nu hade beslutet fattats att han skulle bo hos sin pappa och hälsa på hos mig och Dennis istället. September, oktober, november, december. Jag jobbade arslet av mig, jag fyllde år, Dennis fyllde år, det var julafton. Jag och Ticke fick vara med och fira världens bästa julafton, någonsin, hos Dennis mamma och hennes familj. Tomten hälsade på, Ticke var lyckligaste ungen på hela jorden och ja. Så tog även julafton slut. Så kom ju nyårsafton och den tillbringades hos Dennis mamma på eftermiddagen och sen hemma hos en av Dennis kompisar. Dock drog vi tre ner till Riddarn, woho, tolvslaget firades där och jag fick inte ens en jävla nyårskyss av Dennis. FU.

Nu ska jag fixa mig i ordning.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0