Näej, jag dog visst inte.

Däremot dog min rygg några kilo nere i centrum. Träffade ju mamma där idag, vi drog till simhallen och solade. Jag tänkte att lite värme, det kanske hjälper min stackarsstackars rygg. Men icke. ICKE! Jag har ondare än någonsin nu, det känns som att skelettet har en brännskada av solariet, det känns som att ryggen hoppas ur led varje gång jag tar ett steg. JössesAMAAAALIA, jag kommer bryta sönder ryggen snart. På riktigt.

Men jag är inte bitter. Jag är inte ett dugg bitter. Huvudsaken är väl att jag knarkar Citodon och Alvedon och Ipren och Paraflex. Det är väl ändå huvudsaken? Det enda jag begärde av läkaren min, det var lite hjälp. Lite tips och råd om vad jag ska göra med min onda rygg.. "Ta Citodon, Alvedon och Ipren, och Paraflex såklart! Och så ska du röra myyyycket på dig.". JomenTJENA doktor'n. Jag rör på mig, jag rör för i helvete på mig hela jävla tiden, men jag har fortfarande ont. VAD SKA JAG GÖRA NU DÅ?

Tack och hej.

//BittraSandraAB.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0