Rent och fräscht on South Hill!

När Dennis kommer hem från jobbet, som han faktiskt kan vara på, så ska vi åka iväg och storhandla. Vi har inte gjort det sen i november tror jag, men det är ju bara för att jag nästan jämt kan ta med mig matlådor från jobbet. Btw, jag ska rensa ur kylen lite innan vi handlar. har en påse morötter som tydligen har legat sen tidernas begynnelse.. Vill ha frääääscht och fint i kylskåpet nu!

På tal om ingenting, det här programmet där det är massa uppblåsta bimbos med, det som går på trean.. Ni vet väl vilket jag menar? Beverly Hillsfruar eller något sånt heter det. OMG, jag skulle älska livet dom lever! Intriger, drama, lyx, skitsnack, vårdslöshet, skitsnack, lyx, skitsnack och just det - skitsnack. You gotta love it!





Kommentarer
Petra

Undrar om det är nått vi har i generna? Jag vill också vara lyxhemmafru och bara behöva fatta beslut om jag ska till frisören eller träffa min PT? Hahaha, förstå att gotta sig i allt och leva ett liv i överflöd av pengar och lyx? Aaaaah så underbart! Jag är helt enkelt inte skapt för att jobba..nä, jag gillar att dagdrömma och hänga med mina 4 benta vänner ;)

2012-01-25 @ 20:17:05
URL: http://skrutta.blogg.se/


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0