Åh, en sån UNDERBAR dag!

Vi har verkligen inte gjort någonting alls idag! Eller jo.. Varit ut med Kiara i hundrastgården såklart och lite andra promenader med henne. Han även med en del shopping. Vi var in på Dressman och köpte två par shorts till Dennis och en skjorta och t-shirt, så nu klarar han sig om det blir värmebölja (vilket verkar vara väldigt långt borta (värst vad många ord som börjar på v helt plötsligt.)). Var i Riddarparken också och träffade Tickes morfar, käkade lunch på Tasty's och bara tog det lugnt. Så ja, lite har vi väl gjort :) Skulle egentligen jobbat idag, men min chef messade mig imorse och skrev att jag inte behövdes där om jag inte redan åkt. Rätt skönt med helt ledig helg! Tummen upp för den. Jobbar inte nästa lördag heller, dom fixade in någon annan, så nästa helg börjar verkligen min semester! Känns jättekonstigt.. Nä, nu ska jag glo på tv. Känns som att det blir fler inlägg nu när appen funkar igen. Jag hoppas verkligen att Blogg.se ser till att berätta för folk hädanefter när dom tänker göra något nytt som är så stort som detta varit. Inte okej att appen legat nere i en månad typ!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0