Äntligen funkar app-jäveln igen!

Känner mig tröttare än en överkörd gnu just nu pga sömnbristen i veckan. Men det är fan värt det! Jobbat arslet av mig, och jag älskar't. Jag jobbar några timmar imorgon också, men det är bara över lunchen. Och sen, gott folk, är det bara nästa vecka kvar innan vi sommarstänger restaurangen.. Seeeemester! :) Ska dock försöka sno till mig något pass i veckan ändå på golfen, kan ju inte vara bra att vara ledig så länge? ^^ Tog med mig lite mat från jobbet igår, så ikväll blir det wallenbergare, potatismos, små jävla ärter och någon form av sås. Yummie! :) Om några timmar ska vi åka in till stan för att hämta min prins! Sooooom jag har längtat! Första veckan blir rätt mycket "vardag" eftersom jag fortfarande jobbar och Dennis inte kommer ha någon semester. Egentligen skulle han vara hemma med Ticke, men han börjar nytt jobb på måndag så det går icke. Men ja, hellre att han får in en fot av den större storleken på det stället han ska.. Hrm, sommarjobbaän att han går arbetslös.. :) Nu ska jag fixa mig i ordning. Ska försöka flirta med gubben min och kolla om vi kan dra ut till Lidingö så jag kan hämta min kamera! :)


Kommentarer
Jenny

Mm nu blev ja hungrig

2012-07-08 @ 10:02:47


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0